4 pași simpli pe care îi puteți aplica în doar 2 minute pentru a adormi repede

În ziua de azi, poate fi destul de greu să ai un somn odihnitor si liniștit .Un pat răcoros, perdele stâns legate și totuși poate fi destul de dificil să adormi. Într-o lume în care stresul constant, anxietatea și oboseala cronică au devenit lucruri obișnuite, sunt necesare noi măsuri…

Secretul modului de relaxare si adormire rapidă a fost descris in cartea Relax and Win: Performance, în 1981, și include 4 pași simpli ce îi puteți aplica in doar 2 minute.

Știm cât de important poate fi un somn bun și de calitate și prin urmare, suntem bucuroși să vă arătăm cum puteți să scăpați de insomnie și să adormiți în doar 2 minute!

Pasul 1

Întindeți-vă pe spate cu capul pe perna și respirați încet și profund.Relaxați-vă toți mușchii faciali. Ridicați fruntea, încercând să aduceți sprâncenele cât mai aproape de linia podoabei capilare.Relaxați-vă mandibula pentru a avea gura deschisă, apoi limba și buzele.

Pasul 2

Coborâți umerii cât mai jos posibil și relaxați-vă mușchii gâtului.Trageți aer în piept și pe măsură ce expirați, vă eliberați toată tensiunea acumulată și vă relaxați pieptul.Relaxați-vă antebrațul drept, apoi mâna și degetele.

Brațul ar trebui să fie amorțit. Procedați la fel și cu mâna stangă. Simțiți cum sunteți cuprinși de o stare de căldură și confort.

Pasul 3

timpul să vă relaxați și partea inferioară a corpului.Pe măsură ce respirați profund și ușor, relaxati-vă coapsele, genunchii, gleznele și degetele. Dacă vă este greu să vă relaxați o parte a corpului, mai întâi îl puteți întinde și apoi îl puteți relaxa.

Pasul 4

După ce v-ați relaxat corpul, trebuie să vă relaxați și mintea. Uitați de neliniște, regrete și probleme. Încercați să nu vă gândiți la nimic timp de 10 secunde și apoi imaginați-vă următoarele:

1.Imaginați-vă că stați într-o canoe și vă plimbați pe un lac. Concentrați-vă pe această imagine și nu lăsați alte gânduri să vă distragă atenția.

2.Imaginați-vă că vă balansați într-un hamac mare într-o cameră întunecată

3.Repetați 10 secunde în minte:”Nu te mai gandi,Nu te mai gandi,Nu te mai gandi…” Respirați încet și adânc.

Aceste trucuri pot fi aplicate nu doar în situații de insomnie, dar și atunci când întâmpinați o situație stresantă și vreți să vă relaxați într-un timp cât mai scurt.

Încercați să vă relaxați în mijlocul de transport sau în timpul unei pauze la serviciu.O astfel de scurtă odihnă va reîmprospăta mintea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *