Andreea Bănică ne-a dezvăluit, in sfarsit, dieta care o ajuta sa arate asa – Vedeta a slăbit cu ajutorul ei după a doua naştere şi e uşor de ţinut

Andreea Banica are o silueta de invidiat si asta se intampla datorita dietei minune pe care a tinut-o dupa a doua nastere. E mai simplu de tinut decat am fi crezut! Iata despre ce e vorba:

Andreea Banică a dezvăluit secretul siluetei ei de invidiat, chiar pe blogul ei. Vedeta a ajuns la greutatea de dinaintea celei de-a doua naşteri, chiar dacă nu mai e chiar la prima tinereţe. Regimul alimentar a fost strict, iar cântăreaţa a mers la sală şi a continuat să facă sport şi după ce a incheiat dieta minune.

Dieta urmată de Andreea Bănică este:

Luni/Vineri:

Micul dejun: toast integral prăjit, mozzarella light, roşii;

Gustare: iaurt grecesc 2%, zmeură;

Prânz: orez sălbatic, ulei de măsline, somon file;

Gustare: pepene galben;

Cină: dovlecei, ulei de măsline, piept pui.

Marţi/Joi:

Micul dejun: iaurt grecesc 2%, afine, fulgi ovăz, stevie/green sugar;

Gustare: alune de pădure crude;

Prânz: 1 ou + 5 albuşuri – omletă sau ochi, unt 65%, fasole verde;

Gustare: nectarine;

Cină: salată verde, ulei de măsline, ardei gras, castraveţi, roşii, brânză light, crakersi integrali.

Miercuri/Sâmbătă:

Micul dejun: lapte 1,5 grăsime, fulgi ovăz, zmeură, stevie/green sugar;

Gustare: iaurt grecesc 2%, stafide aurii;

Prânz: paste integrale, ulei de măsline, sos de roşii, ton;

Gustare: alune crude, caise;

Cină: broccoli, cotlet, ulei de măsline.

Duminică:

Micul dejun: toas integral prăjit, 1 ou + 1 albuş, avocado;

Gustare: mango;

Prânz: mazăre (piure), uhnt 65%, muşchi de vită;

Gustare: măr verde;

Vrei sa citesti GRATUIT si alte articole?
Tot ce trebuie sa faci e sa apesi butonul de LIKE si le vei primi!

Cină: salată baby spanac, ulei de măsline, roşii cherry, dorada, crakersi integrali, potrivit andreeabanica.com.

Loading...