Carmen Brumă te ajută să slăbești 4 kilograme în 6 zile – Dieta arată în felul acesta

Atunci când vine vorba despre cure de slăbire, o alimentație sănătoasă și un corp de invidiat, Carmen Brumă este o adevărată expertă. Dieta lui Carmen Brumă – Cum să slăbești 4 kilograme în 6 zile.

De-a lungul timpului, Carmen Brumă a demonstat că totul este posibil atunci când îți dorești cu adevărat.

Carmen Brumă a dus o luptă foarte grea cu kilogramele în plus. Dar cu multă ambiție si perseverență, vedeta a devenit un model pentru cei care îşi doresc un stil de viaţă sănătos.

Dieta lui Carmen Brumă – Cum să slăbești 4 kilograme în 6 zile

În cartea sa, “3S – Sănătoasă, Suplă și Satulă”, Carmen Brumă ne spune cum să slăbim 4 kilograme în 6 zile.

Reguli esențiale pe care este bine să le respecți

Se beau zilnic până la 2 litri apă. Se beau zilnic 2-3 căni de ceai la alegere: verde, păpădie, cozi de cireșe, flori de șoc.

Cafeaua și ceaiul se beau fără zahăr și fără lapte. Ca dulce, se mănâncă 2 lingurițe de miere. Cina se ia cu 4 ore înainte de culcare. Este interzisă pâinea din făină albă.

LUNI

Dimineață: Pâine prăjită – 2 felii; Urdă – 100g; Roșii -1buc; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Piept de la grătar (de mărimea unei palme); Salată de varză.

Seară: Supă de legume – 300ml (fără cartofi, mazăre, fasole).

MARȚI

Dimineață: Ouă fierte – 2; Pâine prăjită – 1felie; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Pulpe de pui la grătar – 2 buc (fără pieliță); Salată de legume proaspete.

Cină: Legume la grătar (dovlecel – 1buc, ardei – 1buc).

MIERCURI

Dimineață: Iaurt natural; Fulgi de ovăz – 4 linguri; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Friptură de curcan (de mărimea unei palme); Sote de broccoli.

Seară: Supă de roșii; Pâine – 1 felie.

JOI

Dimineață: Brânză cu smântână (2%) – 100g; Ardei gras; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Peste la cuptor sau abur (de mărimea unei palme); Legume.

Cină: Salată grecească ( roșii, salată verde,ceapă, 5 măsline, brânză feta – o felie de 2 degete ca grosime și lungime).

VINERI

Dimineață: Omletă din 2 ouă fără ulei; Pâine prăjită – 2 felii; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Cartof copt cu coajă – 1 buc; Salată de varză albă.

Seară: Piept de pui la grătar, cuptor sau abur (de mărimea unei palme); Salată de legume proaspete.

SÂMBĂTĂ

Dimineață: Pâine cu hummus (pastă de năut) – 2 felii; Cafea simplă sau ceai.

Prânz: Mușchi de vită la grătar – 100g; Salată de varză albă.

Cină: Morcovi cruzi stropiți cu suc de lămâie și ulei de măsline – 2 buc.

DUMINICĂ:
Vrei sa citesti GRATUIT si alte articole?
Tot ce trebuie sa faci e sa apesi butonul de LIKE si le vei primi!

Poți să mănânci orice!

Loading...