Cum stii că ficatul tău este pe punctul să cedeze? Acestea sunt primele semnale care nu ar trebui ignorate de catre dumneavoastra

Inainte ca ficatul sa cedeze exista cateva semne de avertizare pe care nu ar trebui sa le ignori. Acestea iti spun ca din cauza dietei nepotrivite ficatul nu-si indeplineste toate sarcinile.

Iata semnalele: oboseala cronica, emotii negative, creier incetosat (letargie sau sentimentul de epuizare totala), dureri difuze de cap, migrene, dureri ale incheietuilor sau muschilor, transpiratie excesiva, alergii, acnee sau boli ale pielii, gaze, balonare, dureri abdominale, constipatie, diaree, dezechilibru hormonal.

Anxietate, depresie, respiratie urat mirositoare, cresteri inexeplicabile in greutate.

Vestea buna este ca daca iti dai seama din timp ca ficatul nu-si duce la indeplinire sarcinile poti face cateva schimbari ale stilului de viata astfel incat sa-l repui pe picioare.

Incearca sa adopti aceste sfaturi in viata ta:

Cumpara produse organice – Evita alimentele modificate genetic pline de substante chimice periculoase;

Adopta o dieta echilibrata – Proteine de calitate (de animale sau din legume), cereale integrale, produse fermentate, grasimi sanatoase, nuci, alune si seminte – toate ar trebui sa se regaseasca in planul tau alimentar. Evita uleiurile nesanatoase; Este vorba de uleiul de rapita, de porumb, de floarea soarelui.

Bea multa apa – In fiecare zi ar trebui sa consumi cel putin doi litri jumatate de apa.

Mananca multe grasimi sanatoase – Ulei de cocos, unt provenit de la animalele hranite cu iarba, avocado, canepa – toate sunt grasimi sanatoase care iti ajuta ficatul sa functioneze corespunzator.

Nu uita de fibre – Cei mai multi dintre oameni au nevoie de cel putin 35 g de fibre pe zi. Acestea pot proveni din seminte de chia, seminte de in, avocado, broccoli si varza de bruxelles.

Elimina zaharul procesat – Adica zaharul alb/brun, zaharul din trestie, zaharul din sfecla – toate sortimentele acestea ar trebui sa dispara din dieta ta.

Mananca multe legume cu frunze verzi – Toate aceste legume contin magneziu, acid folic, vitaminele C si B.

Citeste mai departe aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *