Iaurtul grecesc si beneficiile lui nebanuite

Există mai multe tipuri de iaurt pe piață, dar unul dintre cele mai populare este iaurtul grecesc.

Datorită profilului său nutrițional de excepție, este foarte indicat pentru sănătate. Citește despre câteva beneficii pentru sănătate ale iaurtului grecesc.

8 beneficii pentru sănătate ale iaurtului grecesc:
Conține mai puțină lactoză

Iaurtul grecesc conține proteine, calciu, probiotice, vitamina B12 și potasiu. De asemenea, conține mai puțină lactoză decât alte produse lactate. În timpul procesului de fabricare, din iaurtul grecesc se elimină excesul de lichid și de lactoză. În plus, acizii ajută corpul să asimileze mai bine substanțele nutritive.

Unul dintre beneficiile pentru sănătate ale iaurtului grecesc este că îmbunătățește digestia.

Această calitate este dată de bacteriile probiotice pe care le conține. Ele susțin dezvoltarea bacteriilor bune din intestin și promovează sănătatea digestivă. Totodată, combate constipația.

Dacă vrei să slăbești ar trebui să incluzi în dietă iaurt grecesc cu un conținut scăzut de grăsime.

Iaurtul grecesc conține o cantitate dublă de proteine, față de iaurtul normal. Proteinele se digeră mai greu, așa că, după ce ai mâncat o cană cu iaurt grecesc te vei simți mai mult timp sătulă. În plus, are calitatea de a stimula metabolismul. Astfel, vei slăbi mai ușor.

Pentru a-ți menține tensiunea arterială în limite normale, mănâncă o cană cu iaurt grecesc pe zi.

Conține potasiu care ajută la menținerea unei tensiuni arteriale sănătoase. Relaxează și previne contractarea vaselor de sânge care ar provoca hipertensiunea. Acest mineral contracarează și efectele negative ale sodiului din sare.

Mai conține și vitamina B12 care ajută corpul să producă globule roșii. Acestea ajută la o mai bună oxigenare a organelor, inclusiv a inimii.

Pentru că este un aliment fermentat, iaurtul grecesc menține sănătatea creierului.

Probioticele joacă un rol important în păstrarea unui echilibru între intestinul gros și creier. Poate ai crede că nu au nicio legătură, dar intestinul gros și creierul sunt legate prin axa hipothalamică–pituitară-adrenală din care fac parte numeroși neuroni care sunt importanți pentru o minte sănătoasă.

În plus, vitamina B12 stimulează memoria. Pe scurt, consumul de iaurt grecesc poate preveni boli neurodegenerative, cum este Alzheimerul.

Un iaurt grecesc pe zi poate să te ajute să combați depresia.

Bacteriile bune care trăiesc în intestinele noastre influențează nivelul de anxietate.

Iaurtul grecesc conține nutrienți importanți cum sunt calciul care mențin sănătatea oaselor și a mușchilor.

Aceștia scad riscul de a face osteoporoză.

Iaurtul grecesc te poate ajuta să-ți menții un zâmbet minunat.
Vrei sa citesti GRATUIT si alte articole?
Tot ce trebuie sa faci e sa apesi butonul de LIKE si le vei primi!

Bacteriile probiotice protejează dinții împotriva cariilor pentru că se luptă cu bacteriile ”neprietenoase” din cavitatea bucală. Un alt efect este faptul că vei scăpa de halenă.
SURSA

Loading...